Varför så suckig?

Jo, du läste rätt; jag är "suckig" = suckar en massa... Tror väl kanske att begravningen och allt som hänt innan nu hunnit ikapp mej... Ska till läkaren imorgon, ska be honom att jag får vara hemma ett par veckor till, dvs så länge föräldradagarna räcker (är 50/50 föräldraledig/sjukskriven). Det borde gå bra. Jag är trött, hängig och vill vara med mej själv...

Trots det ska det bli jättekul att åka till Växjö/Rottne imorgon; Imorgon bitti åker jag först till läkaren, sen till Göteborg för att lämna min symaskin på service och därifrån mot Växjö för att hälsa på Helena och umgås lite; hemma igen fredag kväll. JAg ska klappa valpar och spana in butiken också såklart! Laughing

Har inte pysslat mycket alls de senaste dagarna, men ett par deco-entries har det blivit:
En Penny Black igår:


En Vintage Children idag:


Vad Decoentries är har jag skrivit om i tidigare inlägg.

Godnatt *gäsp* - jag måste ta mej i säng nu om jag ska orka köra imorgon...

Kommentarer
Postat av: Fröken H

Hej ! Hoppas att det är bättre nu. Själv funderar jag på Utby-träffen. Ska du dit? Mvh Fröken H

2008-08-15 @ 13:29:49
Postat av: NetteR

Läckra, gillar det nedre massor, så härliga färger :)

Tänker på er ofta!



KRAM

Postat av: Jeanette

Kanonfint! Gillar det oranga. Blev effektfullt.

2008-08-17 @ 09:04:23
URL: http://mariejeanette.blogg.se/
Postat av: Sigurdnicole

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2009-03-13 @ 10:18:11
URL: http://www.enequist.dk/sigurdnicole

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback