Hemma!!! + Fotot framför andra foton...

Hej! Inne en snabb sväng - så länge internet håller, här är superproblem idag... Confused

Men liiite ska jag väl hinna skriva! Vi har haft kanonkul! Fint väder de flesta dagar och en härlig mässa. Helena och jag har haft hur kul som helst och även varit ute och shoppat mm. Längre rapport kommer här i min blogg i veckan; jag har en hel del funderingar och synpunkter... Wink

MEN, här kommer FOTOT framför andra foton, från första dagen på mässan:


Ser du vem det är?!?! Helenas stora idol - och jag gillar också hans alster - och produkter - massor!!! Gissa om vi är lyckliga över det här fotot; vi har blivit kramade av ingen mindre än - TIM HOLTZ Förälskad

Och så har jag plockat ut en bild på ALLT scrapmaterial jag köpt; gissar att här ligger varor för ca 5.000 kr:


Det är här jag har synpukter om man säger så... Mer om detta under veckan alltså!

Flygresorna är inte kul, men annars har det gått bra. Igår kväll när jag la mej hade jag varit vaken i över 30 timmar! Så jag kan väl bara konstatera att jag inte KAN sova på ett flygplan hur trött jag än är... *stön*
Så jag är SEG idag och imorgon är det dags att jobba ingen...

Kommentarer
Postat av: petraso

Jisses jisses vilken shopping
AVIspå kramen

2008-02-17 @ 20:47:51
Postat av: Milla

Jag säger bara: WOW!!

Postat av: Maria K

Wow vad mycket skoj!!!
Kul att träffa Tim =)
Väntar spänt på redogörelse!
Kram!

2008-02-18 @ 10:59:30
URL: http://mariascollage.blogg.se
Postat av: Helen/Hegu

WOW, säger jag! En sån stor hög av scrappsaker vill jag också ha på min matta....snälla!:)

Ska blir roligt att läsa under veckan vad du skriver om er resa och jag undrar så vad du har för synpunkter...jag är sååå nyfiken!

Ni ser så himla glada och lyckliga ut på bilden!

Kram!

2008-02-18 @ 19:49:59
URL: http://helenspyssel.blogg.se
Postat av: lenislenis

Jösses amalia vad du shoppat!!! Hur lyckades du smyga med allt det på planet? Tömdes resväskan på kläder ;-)

2008-02-19 @ 02:23:19
URL: http://lenislenis.blogg.se
Postat av: Elina

Vilken jättebra bild på er söta tjejer och härligt duktiga Tim!

2008-02-21 @ 01:06:42
URL: http://elinasblandning.blogspot.com
Postat av: Kada

Lenis; tricket är att ha TVÅ väskor! (Om man får, kolla med flygbolaget först!)Vi fick ha med oss 2x23 kg hem (+ handbagage).

Vi hade båda två med oss en väska inpackad i den första på vägen dit; så har man utrymme att ta med sej massor av saker hem. Kataloger etc från mässan postade vi hem för att slippa den extra vikten *fniss*.

Min väska nr två var en stor sportbag; tyvärr lyckades nån spräcka dragkedjan i den på flyget hem men jag tror faktiskt inte jag saknar nåt - i all fall inte som jag märkt *asg*

2008-02-21 @ 10:26:23
URL: http://kada.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback