Jag scrappar för att...

Det var Ett litet ords utmaning #1 i år!!! Härligt att faktiskt sätta ord på varför, även om det var svårt! Man skulle gärna exprimentera och våga lite med sin LO också, förutom texten... Så jag gav mej på att använda liiiite stickles och 3D-lack - jag som inte gillar bling! Men jag är rätt nöjd; kanske kan bli mer en annan gång... *fniss*
image314
LOn är lite böjd, därför ser den sne ut på fotot...

Bakgrundpappret är tunt; det heter East of India - Henna, och kommar från Cherry Arte. Papperet med text är en spillbit som jag inte vet tillverkaren på. Min journaling-ruta är en stämpel från Inque Boutique (ett set som heter 'Note it'). Rubriken består av chipboard bokstäver från MM (Love story), en udda Die Cut-bokstav från Crafty Secrets (Girls Alphabets & More) samt stickers från Scrappers Choice (Ja, det fanns ö med!!!) Skylten är ett stämpelmotiv från Magnolia, blommorna har jag fått i en swap. liksom filtbandet som jag använde en liten snutt av. En liten bit pärlfloss samt stickles och 3D-lack (Die-Cutbokstaven).

Fotot är från Julafton; en bildserie jag blev glad och nöjd över - finns inte många foton på mej, det är ju alltid jag som håller i kameran...

Kommentarer
Postat av: MiaS

Wow, vilken snygg LO!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback