Må bra - tanke kort nr 2

Idag är det dags för kort nr 2 från http://mabramedskaparlusten.blogspot.com/
Jag har ändrat liiiite grand från originaltanken i bloggen, här är min variant:
image309
Det här kändes så viktigt att jag valde att sätta detta på insidan i mitt album (alltså rygg-i-rygg med framsidan).
Jag har använt en spillbit mönstrat papper från 'Perhaps'-serien (BG), några gamla stickers (fjärilarna) och så har jag tagit fram min ask med chalks som inte varit framme på säkert ett par år! Lite extra rosa runt orden, lite extra blått runt fjärilarna. För att allt ska hålla har jag sprayat det med fixativ. Så här i scanningen så syns kanten av genomskinligt som är runt fjärils-stickersen, de syns inte i verkligheten om man inte tittar riktigt noga...

Ser redan fram emot nästa kort, det här var KUL!!!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej! Ja, det är verkligen roligt att befinna sig på detta forumet. Det kan jag göra länge.. Tankvärda ord ovan. Det är nog väldigt viktigt att stanna upp och reflektera över vad som är viktigt och försöka förverkliga det. Fina kort du gör. Ser själv fram emot en kurs som Linda Muhr har i distressmålning i mars och som jag ska delta i. / JEANETTE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback