Stämpeltillverkare? *Fått hjälp*

Nu är det min tur att sortera stämplar... Och jag får en hög över som jag inte vet vem som gjort! Några är gamla och använda flera gånger, några är nya, några har jag fått men jag tycker jag borde veta ändå...  Kan du hjälpa mej?


Edit 22/6 ca kl. 15.10


Nr 1 Inky Wings
Nr 2 Inky Wings
Nr 3 Jeja/KatScrap
Nr 4 Stämpelgården
Nr 5 Inky Wings
Nr 6 Landstoken
Nr 7 Landstoken
Nr 8 Landstoken
Nr 9 Kortmakaren
Nr 10 Magnolia
Nr 11 Landstoken
Nr 12 Magnolia
Nr 13 Pysselmyran
Nr 14 Jeja/Katscrap

TACK för all hjälp!!!


Kommentarer
Postat av: Daniela

Nr 13 har jag själv. Köpte den på svenska scrapmässan i Göteborg, och är nästan helt säker på att det var hos Magnolia. Men det verkar ju inte som deras stil?

Postat av: Anonym

Nr 2 är Inkywings

2008-06-16 @ 21:06:45
Postat av: Linda

Hej Karin! Jag är anmäld till Orustscrappen. 1. Undrar om du tar med dig saker som du inte längre behöver? I så fall är jag intresserad av nr 12..

2. Ska jag prissätta mina saker som jag inte behöver längre?

Mvh Linda

2008-06-24 @ 10:28:57
URL: http://metrobloggen.se/lararen
Postat av: Ravnmiriam

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2010-05-19 @ 12:28:26
URL: http://ravnmiriam.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback