Hälsning från sjuksängen och ett litet kort

I lördags var jag på träff i Lindome - superkul! Tack Anne och alla som var där! Det var inte meningen att jag skulle stå där och skrika på er, men Anne hade ju nästan ingen röst... *ler*

När jag åkte hem mådde jag inte bra, och det visade sej att det är INFLUENSA som slagit till :-( Jag är vaccinerad, så förhoppningsvis mår jag bättre i slutet av veckan, men jag har feber ännu, det är 4e dagen idag...

Läser böcker, sover och myser med mina grabbar (katterna Misse och Morris) så mycket jag kan.

Här är förra veckans bidrag till
Kort i Fokus:
image327
Motivet är färglagt med distresser och twinklings i kombination. Stämpeln är en "bubbe" från Landstoken, älskar de stämplarna - tycker de är superkul! Bokstäverna är stansade i "foam", har har fått dem i en swap, liksom filtäggen. Bas av Bazzill och spillbitar av färgat papper. Några bitar band och en snutt garn fick också vara med.

Kommentarer
Postat av: Marie

Å lilla vän!!! Så det var så illa? DU var ju rejält varm när du åkte. Hoppas innerligt att du kryar på dig och att vi kan scrappa ihop snart igen!!
/Marie

2008-03-05 @ 14:30:44
Postat av: Emelie

Tack för en jättetrevlig träff i lördags! Hoppas du kryar på dig, och snart mår bättre.
Kramar Emelie

2008-03-05 @ 17:24:37
Postat av: Maria K

Usch då, hoppas verkligen att du kryar på dig snabbt! Jag har en liten sjukling här hemma, och det är inte roligt att vara sjuk- det kan Thea intyga!
Kram på dig!

Postat av: lenislenis

Usch då, krya på dig! Hoppas du klarade dig förbi översvämningarna..? Läste i tidningen att det varit lite väl blött.
Kram

2008-03-06 @ 00:44:48
URL: http://lenislenis.blogg.se
Postat av: Jeanette Andersson

Vilket härligt påskkort du gjort!
Krya på dej!
Jeanette/rakaela

2008-03-06 @ 13:18:15
Postat av: Anki

Krya på dig vännen. Har lagt upp din fina layout på svensk scrapbooking, och sett annat fint av dig på ett litet ord.

2008-03-06 @ 21:52:22
URL: http://www.skapatavanki.blogspot.com
Postat av: Carina

Krya på dig! Har precis börjat återhämta mig efter flunsan - är inne på tredje veckan nu så den tar tid tyvärr :(
Hoppas du mår bättre snart!

2008-03-07 @ 15:24:46
Postat av: Camilla Floweret

Vilket galet kul påskkort du gjort - super.
Krya på dig!
Här är jag den enda friska i familjen, tror jag åker på en dos i natt av nattvak och alvedongivande så jag borde gå och lägga mig. Känner av lite ont i halsen. Kram till dig och hoppas du mår bättre!!!

2008-03-07 @ 21:01:41
URL: http://floweret.se
Postat av: Lisbet

Nu är jag ute på bloggrunda igen. Passar på innan friidrotten börjar. Känner att jag behöver inspiration så jag tittar in på din sida för att fylla på inför veckan.

Vilket underbart påskkort
Ha en skön vecka

2008-03-09 @ 13:57:42
URL: http://digiscrapp.blogspot.com
Postat av: Anki

Men nu är det längesen jag såg till dig Kada. Hur mår du?

Kram från Anki

2008-03-10 @ 22:22:19
URL: http://www.skapatavanki.blogspot.com
Postat av: Ingela G

Kära nån !!
Hur mår du ?
Vi är många som väntar på livstecken ifrån dig.
Kan ju inte göra så mycket mer än skicka många, många krya på dig kramar.
Mvh Ingela G

2008-03-11 @ 12:15:30
Postat av: Sissi

VIlket härligt kort! Man bli riktigt glad av det.

2008-03-13 @ 22:24:33
URL: http://scrapbox.blogg.se
Postat av: Helena landstoken

Tack, igen för det fina kortet :)
KRam
Helena

2008-03-23 @ 14:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback