Månadens hemliga vän

Jag är ofta med i en swapp på HobbyHusets forum som går ut på att knåpa ihop och skicka en liten gåva (minst 50:-) till en annan pysselperson på samma forum (man blir tilldelad en person, ny varje gång) och man får då såklart också en gåva från nån annan.

Den här månaden fick jag stämplar av min hemliga vän och efter ett par gissningar kom jag fram till att de kom från CitronLime! Jag gillar verkligen stämplarna, men jag tror jag blev allra mest glad för det häftiga kortet som följde med, jag har aldrig sett nån liknande!!! Var ju tvungen att undersöka det, banderollen med blomman är "lös" runt kortet och går att justera upp/ner.... Tack snälla för hela paketet!!!
image342

Jag gillar Magnolias "miljö"stämplar, som inte är några personer på (gillar inte ansiktena på deras stämplar) och fick nu en liten blombukett och ett vinterträd :-)

Jag fick själv i uppdrag att skicka till min OrustScrap-kompis Fialisan och lyckades ganska enkelt hitta saker som fanns på hennes "önskelista" så det blev rätt lyckat där också! *ler*

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, det var mer än lyckat!!! Ska testa vattenpennan vilken dag som helst nu och filtbandet var jättesnyggt!
Tack så mycket kompis!!!
Kram Sofia

Postat av: Linda

Hihi...här såg jag något jag kände igen ;)
Blombuketten är blåbär/lingonris, hihi. Tyckte att jag läste något om blåbär på din önskelista?! :)
Väntar ivrigt på att få se något kort sen, fast lite "fel" årstid kanske?! ;D

2008-05-20 @ 20:41:53
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: DesignAnnique

Pst - jag har en liten utmaning till dig i min blogg!

Och vilket härligt paket du fick! Blir lite sugen att hänga på, men jag är redan med i tre födelsedagsswappar så det ska nog få lugna ner sig lite där först :-)

2008-05-24 @ 09:17:30
URL: http://designannique.blogg.se
Postat av: Eldarelena

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2008-10-08 @ 09:04:52
URL: http://eldarelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback