Bröllopslekar #1

December månadsutmaning på forumet Svensk Scrapbooking har temat FEST! Så vad passar väl bättre än att scrappa bröllopslekarna? Vi som lekte skrattade så tårarna rann och det gjorde de nog på de flesta som tittade på också! Vilken syn det måste varit när vi kröp runt där på golvet...
image282
Vit CS som bas, det blå/turkos papret är baksidan på MME's 'Trés Jolie' Oui Oui 'Brothers', ett par mönstrade spillbitar har jag matchat in också. Band, blandade - många udda - blommor, utstansade blad och swirls, halvpärlor i två olika storlekar, knappar i form av hjärtan, utstansade hjärtan jag fått i nån swap. Journalingstämpel från Forma hantverk, skrivit med ZIG Journal & Title i färgen 'Teal' som passade perfekt i färg! Monogrambokstav från BG liksom bokstavsstickers i resten av rubriken. Min vana trogen kompletterade jag med svart penna runt dem. Min vita sharpie-penna har också varit i farten :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback