Ett litet ord #25 - Jag

I helgen blev det inte mycket gjort; sen slutet av förra veckan har jag varit hängig :-( Lite småpyssel men mest TV och, faktiskt, bokläsning har det blivit. Det har tagit mej nästan FEM dagar att få ihop en dubbel-LO, men jag blev väldigt nöjd med den! Det är färger jag sällan använder, jag har provat en för mej ny teknik - krackelering, och jag har använt smått och gott ur gömmorna. KUL!
Ordet från bloggen Ett litet ord som skulle scrappas är alltså
JAG, med deadline vid midnatt idag... Här är min LO som handlar om några härliga dagar i Stockholm för några år sen när maken fick ett pris för sitt engagemang på jobbet för vattenvård i trestadsområdet... :-)
image257
CS är ljusgul orange peel, blommit papper Karen Foster, övrigt mönstrat papper är från ett stort set med papper och pappersdekorationer speciellt designat för tidningen Scrapbook Inspirations i vintras. AMM självhäftande blommor och hjärta, pyttebrads från Queen & CO, Chipboard bokstäver MM, pil av okänt märke. Stjärnorna är vellumstickers från Stickopotamus och garnet från GarnGlad. Texten utskriven på ett prickigt vellumpapper och några blandade gnuggisbokstäver har jag också använt.

Kommentarer
Postat av: maxell

Aaah. Samma, lika (som min son säger) rubrik som mig.

Härligt med en dubbel LO. Tycker att du fått in massor på sidorna. Skoj! Åsså... Krackelering... Shit vad jag blir nyfiken på att se det på närmare håll. Jag är nämligen en sucker för krackelering även om jag saknar medel för att åstadkomma det...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback