Ett litet ord # 28 -STJÄRNA

Bloggen 'Ett litet ord' slutspurtar för i år... Stjärna är ju i tiden om man säger så, men jag valde en annan variant:

Lyckans stjärna lyser över oss! Vi får inte allt vi vill, men vi har varandra! Många tunga händelser har vi klarat, och massor av lycka har följt vår väg. Så en lyckostjärna till bröllopsalbumet fick det ju bli:
image279
En LO inte lik nåt annat jag gjort! Men det var kul så det kanske blir fler i den här stilen?
Vit CS, sv/vit mönstrat (spillbit?) från en WGA (vet inte märke), det turkosa pappret har jag fått av Fialisan (TACK gumman!), knapparna är från CC-hobby, bokstavsstickers från MM utom den udda, vita, som jag inte vet märke på. En svart penna till konturer och text, svart chalk till stjärnan...

Kommentarer
Postat av: krumeluran

Hej! Vilka fina LOs du gjort :)
det svartvita pappret är antagligen från DCWV black and white stack. har liknande i storleken 8*8

Ha det gott
och god fortsättning på året

Katarina

Postat av: Bastianjasmine

Informative website! Thanks!

2009-08-13 @ 11:04:39
URL: http://bastianjasmine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback