JOBBAT!!! Och så ett par nya stämplar...

Idag har jag "jobbat" 2 timmar - dvs varit på jobbet, kollat mailen, gått igenom en meterhög posthög lite smått och småpratat med rumskompisen samt fikat! Jag blev helt SLUT och har sovit hela eftermiddagen... Shocked (Har inte jobbat sen 5/9)

MEN det var så KUL att vara där, ska jobba mån, tis och fre nästa vecka, sen är jag ledigt till 2/1.

Har nu skrivit ut Kort i Fokus-utmaningarna för v2-3-4 och lägger dem på pysselbordet, hoppas orka göra nåt i helgen! Ska kanske leka lite med min nya sötnos som damp ner i brevlådan idag i två versioner; jag är kär i denna lille krabat från min DT-mammas butik
Cards of Maria:
image264image263 
(Bilderna från Cards of Maria, stämplarna är ungefär lika stora båda två i verkligheten :-) )

Det stora alfabetet som jag var på jakt efter häromdagen kan tänkas dyka upp här under nästa vecka!!!! TACK Hella för erbjudandet att köpa ditt!!! Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback