Julklappsvinnaren klar!

Grattis Jeanette Andersson, du vann julklappsstämplen! Maila mej din adress så kommer den på posten! karin[@]sodak.se (ta bort klamrarna).

Idag har jag en dundrande huvudvärk men ska försöka ge mej på att klippa kommande GarnGlad-kit som inhandlades igår - antagligen är det just shoppingturen som har givit mej huvudvärken :-( Orkar inte alls så mycket som jag skulle vilja, det är bara vila som gäller här...

Borde röja lite i mitt pysselrum också, det går inte att pyssla där just nu eftersom skivan på skrivbordet inte syns... Vi får se vad det blir av den här dagen, den 3 advent!

Hoppas du får en skön söndag, var du än befinner dej!

image267

Kommentarer
Postat av: Sofia

Mysig bild, älskar ljus! :)

Postat av: Jeanette Andersson

Åhhh....vad glad jag blir!!!!!
Jag vann!!!
Hoppas att din huvudvärk ger med sej.
Ha en skön tredje advent!!!
Kram Jeanette

(skickar ett mail)

2007-12-16 @ 12:13:10
Postat av: Sofia

Det var så lite! :)
Här i Nyköping är det skapligt väder, men det slår nog inte Thailand! Hoppas du hinner få någon julstämning den här veckan. Kram!

2007-12-16 @ 12:57:33
URL: http://tusse.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback