Paddla Kajak

En Lo efter en skissutmaning på forumet Svensk Scrapbooking. Jag har följt skissen rätt slaviskt, den är så härligt annorlunda med cirkeln tycker jag :-) Det är maken som paddlar för första gången; mer text kommer på en sida till senare.

image247
Ett blåstick i bilden som jag inte får bort... Färgerna är varmare; bakgrunden är vaniljfärgad bling. Pappret med snäckor fick jag häromdagen i en WGA från Carinalin. De blå glasstenarna "droppar" är sk. cabochoner som jag ropat in på Tradera för flera år sen... Det blå garnet finns i GarnGlads senaste kit "Farbror Blå". Rubriken utstansad i qk STAR mini UC.

Kommentarer
Postat av: MiaS

Härlig layout, gillar speciellt cirkeln! Och ett stort Grattis till platsen i KIF DT-team!!!!

Postat av: Ann-louice

Den här layouten är skit snygg!

2007-12-02 @ 01:31:48
URL: http://www.alleswe.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback