Liftat Diane - det blev en bröllops-LO.

I torsdags scrappade jag äntligen igen; tillsammans med Fialisan och Maria_K - det var såååå kul!
Jag har just nu "liftningsdille" och hade hittat en LO- jag gillade den av Annas Scrapbookings DT-tjej Diane:
image102

Min version ser ut såhär:
image103
Hur kul som helst att göra! Jag har ett BG Ruby Shoes 'Fusion'-papper som bakgrund, har stänkt prickar med gräddvit  akrylfärg (BG Manilla) - ha mycket vatten i "penseln" och bara nån droppe färg. Det torkade snabbt och sen var det bara att börja! Bakom fotot en bit av ett papper i BG's Perhaps-serie (spillbit), massor av knappar ur gömmorna, ringen är en adventskalender-ring ur ett broderi jag aldrig gjorde som adventkalender, det gröna bandet från gömmorna. "Dags för" är gnuggbokstäver från the Alphabet Book organics, "ringen" är utstansat (lånat alfabet av Fialisan men glömt vilket det var, typiskt!) Hjälp mej gärna med vilket det är!

JAPP, det är det hela - ändå tog det en bra stund, men det är så typisk mej - här går nästan ingenting snabbt när jag scrappar... NÖJD är jag, det är huvudsaken!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Frankie hette typsnittet :), och jag tycker LO´n blev läcker, bandet du hade i dina gömmor blev perfekt, det såg till och med ut som ringar på det ju. Inspirerande, snart börjar jag med mina bröllopsbilder. Ska bli kul!
Kram Sofia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback