Scrappat träff-bilder!

Vänstersidan är gjord efter en skissutmaning på www.svenskscrapbooking.se men jag gjorde en dubbel av bara farten för det var så KUL!

image108
Ljuset ute gjorde att det blev en del blänk i fotona men det får ni (och jag) stå ut med...
Material:
Bakgrundspapper: Sassafrasslass 'Seredipity' "Scrumptious" Loscious.
Randigt papper är spillbitar av MME Wild Asparagus 'my husband'
Bokstäver: Orust= DieCuts från Crate 'Carnival Collection' som jag ritat kant på med blå penna, resten av rubrikerna är BG Stickersbokstäver: Gröna och Grå från 'Hang 10', svarta och röda från 'Scralet'.
Pennorna jag använt är ZIG Journal & Title 'Denim' och ZIF Photo Writer (svart).
De små blå tygblommorna och stjärnorna i keramik är en RAK jag fick i veckan från Alexandra (TUSEN TACK!), jag har också använt garn, rosa halvpärlor samt små "stenar" i glas som Marie_71 och jag fyndade i Borås för en vecka sen... 
Chalkat lite här och var med ColorBox Fluid Chalk 'Blue Iris'.
TACK för titten!

Kommentarer
Postat av: Lisbet

Hittade dig...KUL (från svenska scrap...)
Jättehärlig LO.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback