Jag har vunnit en utlottning!!!!

Japp, det är tydligen sant!!! Jag har ju haft lite mycket att göra senaste veckan och inte kollat nåt på nätet. Idag hittade jag ett mail från Anna_K som ville ha min adress... Var ju bara tvungen att kolla in bloggen också, och jo där stod det alla... SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåå otroligt kul!

Det är alltså Scraputmaningen som haft sponsor-tävlingar med Kortmakarens "filurer" och jag lyckades med att vinna utlottningspriset bland alla som deltagit med bidrag i tävlingarna (en lott/bidrag)... Mitt ENDA bidrag fick alltså lottvinsten, WOW!

Vilket kort jag deltagit med: Jo, Studentkortet till grann-killen...
image87

Mer om Scraputmaninges tävlingsvinnare hittar du här:
http://scraputmaningen.blogg.se/1181805716_filurvinnare.html

Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis! Du var värd att vinna. Jättefint kort!!!!
/Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback