Väntelista...

OJ, vilket angenämt problem; vi har fler som vill komma till sommarens OrustScrap än vi tror vi har plats med!!! Vi har tidigare inte varit fler än 24; vi satsade på att få in en grupp bord till = 30 platser - nu får vi tänka till igen!

Jag har skissat lite och jag tror vi får in 32 personer - men det är fortfarande flera kvar på väntelistan ju *suck*. Nåja, ingen kan trolla! Och vi vill verkligen INTE möblera med långbord - det är för tråkigt att sitta så och bara få kontakt med grannen mittemot och på sidan om sej - vi vill ha lite mer gemenskap på våra träffar! Kanske är det därför så många vill komma?!? Jag tror det...

Återkommer i ärendet; just idag har jag inte fått fatt i Maria K heller för att bolla idéer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback