Bröllopsalbum

Nån bild på själva albumet har jag inte ännu, det har jag missat! Ska fixa till det så snart jag är i gång och tar kort på LOs etc. Formatet är 12x12.

Vi gifte oss 2004 efter 12 år tillsammans! Det blev en underbar dag såklart - vi hade inte ställt så höga förväntningar utan lät dagen bli vad den blev - och det var nog tur det!

Det var sommarens hetaste dag, 31/7, vi höll till i Rådhuset, vid torget i Uddevalla. Vad vi inte haft koll på förrän bara några dagar innan var att Fjordfestivalen skulle hållas JUST denna helg och att torget var en del av festivalområdet! Så när vi kom för att ta kort etc lite före vigseln dånade det hårdrock från scenen... Eftersom det var så varmt ute och solen låg på hela långsidan av Rådhuset blev det varmt inomhus och nån öppnade fönstret - det var bara att stänga det igen!

Vårt värdpar var underbara och vi hade en fantastisk dag. Det har däremot tagit emot att scrappa om den! Först för att jag kände mej osäker - jag började i september -04 och ville inte ge mej på dessa foton det första jag gjorde... Nu känner jag mej varm i kläderna så när makens album är klart ska jag ge mej på fler foton från bröllopet också!

Kommentarer
Postat av: Aarondina

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback