De två första LayOuterna - från Vänerträffen i feb.-07

Ett tänkt Tävlingsbidrag; gjort med det tävlingskit jag beställt till träffen. Men så lade jag till Chip board bokstäverna och så kunde jag inte tävliga med det *ler* Spelar dock ingen som helst roll!
Färgerna stämde inte alls med vad jag är van vid och vad jag gillar, men jag tror faktiskt att de passar min man, så det var ändå kul att prova! Ibland behöver man ju vidga sina vyer :-) Dessutom hade jag ju sepiafärgade foton med mej och DET passade bra!
image6

Sen köpte jag lite nya papper av Inky Wings och då gjorde jag också den här LOn om vår damm som maken ursprungligen byggde tillsammans med sin far - för sisådär 35 år sen! Den är omgjord i flera omgångar och det står lite text om det på den tag som sticker ut bakom det stora fotot - den går alltså att dra ut.
image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback