Decos - min väg in i papperspyssel-världen!

Här är ett urval av Deco sidor jag hitta att jag scannat in under 2004; jag har ingen aning om hur många jag gjort totalt, jag höll på ganska länge med detta innan jag via handgjorda kort ramlade in på Scrapbooking!

Vad är en Deco då? Jo ett litet häfte som skickas runt och man dekorerar varsin sida innan den som gör sista sidan och därmed fyller decon, skickar hem den till ägaren.
Ofta har decon ett speciellt tema man ska följa.

Candy
image70

In the name of Roses
image71

Lilac
image72

Seasons
image73

Sommar
image74

Vintage
image75

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad duktig du är på papperspyssel!!

Postat av: HeleneV

Ja, det här med decos kommer jag verkligen ihåg! :) Började med det när jag var i 15årsåldern tror jag. Uuj, det var länge sedan...
Kul att du kommit igång med din blogg igen!
Ha det gott!
Kram,
Helene

2007-05-27 @ 15:52:01
Postat av: Laila

Ja du Karin... :-) Det var så jag också kom in på papperspysselvägen.
Å här är man nu både som kortmakare och scappare. Tänk om vi vetat det tidigare.

2007-05-29 @ 10:32:36
URL: http://tillklippt.blogspot.com
Postat av: Marie

Kul att se lite gamla decos, jag fick minsann hem en från 2003 i brevlådan nu i veckan.

2007-06-03 @ 09:07:39
URL: http://scrappa.gladers.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback