Fler sidor

De här ligger inte i nån som helst ordning, det ska jag fixa i själva albument sen när jag är "klar" - lär inte hinna fylla det helt, men det är ju också kul att kunna lova honom att fylla på det och även att han kan få önska sej sidor han vill ha! Jag har inte hittat så mycket foton från när han var barn tex. Och när jag har hittat så vet jag inte vilka personerna runt honom är - säkert kompisar, kompisars syskon och föräldrar, kusiner jag inte känner igen när de var små osv. DE korten ska jag scrappa åt honom sen har jag tänkt mej!

Först ett par sidor jag SNABBSCRAPPAT ett par mornar innan jag gått till jobbet - och då är de verkligen snabba! Jag kan fila på EN Lo en hel helg... *stön* Blivit lite bättre på att bestämma mej numera, och det kanske tack vare dessa! Den första är jag jättenöjd med!
image9

image10

Ett par dubblar:
Först solsemester;  nåt som vi varit på ganska många gånger nu - och han hävdar fortfarande att han inte är så mycket för det?!? Hmm, det syns, eller???? HA! Han njuter precis som jag gör!
image11

Och så bröllopet -04 såklart! Här har jag försökt vinkla det mer på honom än på mej, och dokumenterat lite extra.
image12

Några sidor fick jag gjort under HobbyHusets CyberCrop i slutet av april:
Den här är den enda sidan jag skriver TILL honom på; resten har jag försökt hålla mej ifrån det, det ska bli hans album i största allmänhet även om jag gör det till honom.
image13

JAG VANN färgutmaningen med den här! WOW, min första tävlingsvinst nånsin!!! Fick ett paket med bling-brads och Hydrangea-blommor i pris.
image14

Jag gjorde också en expriment-LO med garn. Han gillar DANMARK och har vi har varit där massor av gånger tillsammans förutom alla gånger han åkt dit själv eller med målarkompisar:
image15

En LO om att han äskar katter! Just den här är gjord till Scappiz medlems-annons-utmaning nu i maj.
image16

Färglek igen: nu om hans målningar och utställningar - särskilt en som blev en dundersuccé men som lokaltidningen inte hade "tid" att gå och titta på...
image17

En annan färgsprakande LO där jag för första gången testat vågformer: allt går väl ut på att utmana sej själv?!? Inte helt nöjd, jag tycker den blev lite för rörig men gör INTE om nån LO av princip! Jag ville testa att inte scrappa i blått bara för att det handlade om havet! *ler*
image18

Kommentarer
Postat av: Imrelovise

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback