Ett litet ord Extrautmaning #20 - WOW!

Så har jag scrappat även ikväll... Trodde inte jag skulle orka det; har pysslat med Emelie några timmar idag (TACK vännen för skratt och inspiration och allt annat!) VILA står på schemat imorgon...

Men det är då det. Först:
WOW! Det är dagens ord på bloggen Ett litet ord.
'
Jag fick fundera en stund; min första idé funkade inte, skulle scrappa ett nyårsminne 12x12" - för jag får inte ur bilderna ur nya kameran än (återkommer till detta ämne en annan dag...) Jag var ju alltså tvungen att scrappa i ett format jag kunde scanna... Och kom på att jag ju kunde gör en till "ego-boast"-LO :-) Så här är min WOW! Som vanligt med en skugga från scannern. *suck*
image244
Jag har scrappat om min ryggsäck som jag sytt i lappteknik, det är några år sen nu, ska leta upp när den blev klar och skriva det på "fliken" sen har jag tänkt. Formatet 6x12" alltså än en gång. Bakgrundspapper av okänt märke, tror jag köpt det av Engströms på nån mässa. WOW utstansat i röd, slät CS med Qk Marisa mini UC. Det utstansade anteckningsarket har jag fått av MiaPuh tror jag. Chalk i två olika färger, edge scraper för att rugga upp fotokanterna och en blå+ en svart penna. Några bandsnuttar har jag också häftat fast. På fotona har jag skrivit med en ZIG Foto Signature-penna.

Jag har tagit med en bit av ett band på LOn, jag har använt på ryggsäcken. Jag vävde det som barn på en liten bandvävstol jag lånat av en faster. Hade det som skärp då; i mellanstadiet tror jag det kan ha varit. Det är med det bandet och jeanstyg jag hade basen, sen har jag valt tyger utifrån det! Är så glad över min ryggsäck; älskar färgerna och har använt mönster som associerar med havet. Nu ligger ryggsäcken tyvärr i en hög med andra prylar - ryggsäcken måste lagas lite...


Kommentarer
Postat av: Katarina76

Men åh så häftig! Både väska och LO! Underbara färger.

Postat av: Ansol

Vilka härliga färger. Jag gillar både ryggsäcken och LO:n. Ryggsäcken måste du ju plocka fram igen.
Kram/Ansol

2007-11-27 @ 23:14:49
URL: http://ansol.blogg.se
Postat av: maxell

Underbara färger. Gillar att du stoppat med en bit av bandet och även berättar historien bakom det (fast det är väl inte med på LOn?). Snyggt helt enkelt.

2007-11-28 @ 00:33:12
URL: http://maxellexam.blogspot.com/
Postat av: Maria K

OJ vad du vart kreativ!! Jag hade mycket att kolla ikapp!
Fin ryggsäck o härlig LO! Kram på dig!

2007-11-28 @ 09:53:38
URL: http://mariascollage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback