Fler julkorten från igår 14/11

Jag sov ganska bra för en gångs skull och fick ju lite energi av det. Jag pysslade under eftermiddagen och framåt kvällen kom Sofia en sväng också - tack vännen för sällskapet och tipsen när jag körde fast! (Nästa gång hoppas jag du inte får lika många telefonsamtal... *ler*)
Julkort fick jag i alla fall gjort! Och det var kul att exprimentera lite utan julpapper, rött och grönt... Börjar få in tekniken med PENSEL till distresserna, TÄNKA SEJ!  Vad som inte syns på de två första korten nedan är att vissa stjärnor har fått 3D-lack för extra effekt.
image209

image210

image211

image212

Har ett par till på G, återstår att se om jag orkar göra klart dem idag - har sprängade huvudvärk som säkert är "baksmälla" efter gårdagskvällen...

Kommentarer
Postat av: Emelie-Marguerite

SNYGGA! (:

Postat av: Lisbet

Nu ? ska jag ta mig tid att titta in till Svensk scrapbookinga medlemmars bloggar. Det verkar vara lite segt med att göra ?insupa andrabloggares inspirerande och härliga alster?. Säg inget
- egentligen hittar jag inte arbetslusten. Och en annan sak ? jag inte bara digiscrappar utan mixtrar lite med papper också. Men säg inget?*s*?. Funderar på kort men har sett att det finns visst regler på vad man får använda om man ska sälja dem etc.

Till skillnad från min LO i min blogg så har vi nu snö, några grader kallt och världens vackraste soluppgång här.

Så LÄCKRA JULKORT...

2007-11-16 @ 08:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback