Fler utmaningskort Kort i Fokus v 47

De senaste dagarna har jag inte fått så mycket gjort, jag har huvudvärk, är hängig och jättetrött... :-( Men det beror troligtvis på att medicinerna nu sätter in ordentligt och det är BRA, så jag mår nog snart bättre tror och hoppas jag!

Här är de två senaste julkorten:
Skissutmaning v 47 från Kort i Fokus:
Men jag hamnad låååångt ifrån där jag tänkt mej kan jag ju säga; det här kortet ville inte samma som jag... *hmm* Inte så likt skissen...
image229
God-Jul stämpel från Stämpelboden, den lilla tomten tror jag är Z-stämplar och så en mini-bubbe från Landstoken. Bandet fick jag av Dilorf häromdagen. Mönstrat pappersspill av okänd tillverkare. Guldembossat god gul-texten samt kanten som jag ritat med en embossingpenna.

Sen hängde jag på veckans CardJacked också, lite mer likt ursprunget men utan bakgrundspapper som jag helt enkelt glömde... Och så ville jag ha lite pynt runt cirkeln också.
image230
God Jul-stämpel från Erikas stämplar tror jag, och pakefilur från Kortmakaren. Garn från GarnGlad såklart. Hittade min fernstans häromdagen och satte den genast i arbete *fniss* GILLAR den SKARPT! Ett av mina bättre köp... Tror det var på mässan i Helsningborg våren -06 när Maria K och jag åkte ner på Scrappizträff som jag köpte den.

Kommentarer
Postat av: Canan

Vilket fint kort.
Jag älskar verkligen filuren, såååå söt.

Postat av: Ingela/Twister

jättehärliga kort!

2007-12-04 @ 10:16:10
Postat av: Alexmaia

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2008-10-10 @ 10:52:46
URL: http://alexmaia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback