Tävlingsbidrag till Scrapbodans Personliga Namntävling

Scrapbodan väntar tillökning, en liten son är på G och Ulrika och hennes man ville ha namnförslag. Tävlingens vinst värd 1.000:- - klart jag ställer upp! Namn är så jättesvårt och väldigt personligt, men förslag kan jag alltid komma med. Det första som dök upp i mitt huvud den dag jag gjorde kortet (onsdag förra veckan?) var JESPER! Så jag skickade in detta, som nu ligger i Scrapbodans blogg:
image228
Pojken och hunden är stämplar från hÄnglar, granarna och snögubben är vellumstickers, Jesper är stämplat med Flowerets mönstrade alfabetsstämplar, fotohörnen är också en stämpel från Floweret,  mössan på marken kommer från en PennyBlack-stämpel... Färglagt med Distresser, mina nya favoritfärger! Vit penna "sharpie" för att förstärka snökänslan, det blå pappret med lite sliten look är faktiskt baksidan av ett mönstrat... Brun Bling-CS som kortgrund. Blommor, halvpärlor och en utstansad snöflinga.

Återstår att se vad de väljer för namn; har ingen skickat in "rätt" lottas priset ut, så klart man tog chansen att vara med *ler*.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hoppas du vinner Karin! :D
Tack för alla besök och kommentarer du gör i min blogg!
Hoppas vi ses snart igen!
Kram Kicki
PS Hampus är jättefin i sin piratbody! ;)

Postat av: Ann-louice

Hoppas att du vinner....Jesper är ett bra namn!
Kortet är jätte fint!

2007-11-23 @ 22:04:26
URL: http://www.alleswe.bloggagratis.se
Postat av: Marschicago

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2008-01-10 @ 18:53:35
URL: http://www.atbloggy.com/?w=marschicago

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback