Alster från VänerScrappen 20/10

Jag har ju glömt lägga upp dem! Gjorde en LO och ett julkort och började på mina almanacksblad (kommer här i bloggen nån gång i slutet av november eller så...)

LOn är gjord efter en skiss; min mest "romantiska" nånsin; använde papper jag köpt till bröllopsalbumet men som inte passar där *ler*. Scrappade det enda foto jag har på mamma, pappa, min bror och jag tillsammans:
image167
Fotot är taget i församlingshemmet när vi firade makens födelsedag, därav kyrkan på hyllan...

Julkortet är gjort till en utmaning där man skulle använda sej av distresser... Det är alltså detta jag gjorde med assistans av Louise... Första men inte sista!
image168
En härlig Filurtomte, en "Magic Motifs"-gran och garn från GarnGlads Glittra & Glimma-kit + utstansat såklart *ler*.

I närvarolotteriet fick jag tidigt ett set med stickers som har sjörövarmotiv (hmm) och sent, sent, just innan vi åkte, blev det också en påse med band, nitar mm. KUL!

TACK Liza, Linn, Jessica och Kerstin för en härlig dag och otroligt god mat! Ser redan fram emot nästa träff *asg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback