Det har kommit blommor idag!

En sån härlig överraskning!!!!!!!!!!!!!!!! Och de kommer från.... såklart.... mitt jobb! De är så underbart omtänksamma - TUSEN TACK om nån av er läser här!

Visst är blommorna vackra?!?
image163

Ska försöka scrappa fotot också så småningom, men idag orkar jag inte så mycket, har sovit och slumrat mest hela dagen. Nu kommer snart maken hem - med pizza, så jag ska gå ut en stund och möta honom - och sen hoppas jag få i mej lite mat - har inte blivit så mycket varken igår (pga operationen) eller idag...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, vilken fin bukett!
Ha det bra kompis, vi ses snart!:)
Kram Sofia

Postat av: Louise(vbg)

kramar till dig och din make. Ses på lördag!

2007-10-18 @ 20:56:36
URL: http://louisevbg.blogg.se
Postat av: Katja

Hej!
Ville bara slinka in här och skicka en varm kram. Jag har läst vad som hänt och känner så med dig.

Kraam.

Oh sån fin bukett di fick. Järligt med så goda vänner runt sig.

Katja

2007-10-20 @ 15:14:45
URL: http://www.katscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback