Fantastik post idag! Helgen är räddad...

Idag har jag ingen bra dag; överansträngde mej igår igen genom att fika med MariaK - det var jättetrevligt vännen, och jag ångrar mej absolut INTE, men ojojoj så trött och illamående jag blev... Helgens Scrap-äventyr tog alldeles för mycket, helt klart! Bara att ligga lågt nu...

POSTEN som kom idag räddar hela min helg! OJ vad roliga saker jag fått!!!!!!!!!!
Först ett par WGA-kuvert via
Svensk Scrapbooking (WGA= What Goes Around). För att få nåt, har jag tidigare skickat iväg såklart. Här är nu de gåvor jag fått:
Lina_K skickade mej band, de flesta kommer från en affär som fanns på 1940-50 talen! Hur kul som helst, ju!!!!!!
image164

Anki skickade spillbitar av papper och några band:
image165

DESSUTOM har Krumeluran på Åland skickat mej en JÄTTERAK (RAK= Random Act of Kindness) via HobbyHusets Forum som kompensation för att jag inte fått det jag skulle av en annan person i en swap + lite uppmuntran när jag nu är sjuk! Jag kan göra 6 klara kort och får en hel del över till fler ändå med allt detta material (i RAK-kortet ligger en stor hög "uppstämplat"):
image166

TUSEN TACK allihop, jag uppskattar verkligen att få post i dessa tider!

Kommentarer
Postat av: krumeluran

kul att det kom till glädje :) hoppas du får din swapp också så att du inte blir utan

Kram
Katarina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback