Glöm inte Karin - lämna ett bidrag till Scrappiz-insamlingen (Cancerfonden)

Ständigt påminns vi om vår dödlighet - hela tiden tycker jag att människor i vår närhet får besked om cancer... :-(

Ett av de Scrapforum jag är med på;  Scrappiz, där jag inte är så jättemycket just nu när jag inte orkar så mycket som jag brukar men som var mitt första forum i Scrap-världen har en egen insamling till minne av en medlem...

En av alla tjejer jag lärt känna på det forumet, en namne till på köpet, dog i bröstcancer... Och därför har "vi" en gemensam insamling till Cancerfonden! Vårt mål har höjts flera gånger då vi fått in mycket mer pengar än vi först trodde, men det behövs så mycket MEEEEEEEER för forskningen och genom den möjligheten att rädda fler kvinnor! Karin var en ung mamma, med man och barn kvar som kämpar vidare utan henne... HJÄLP CANCERFONDEN och stöd Scrappiz-insamlingen  - målet för 2007 är 50 000:-!

Varje bidrag är välkommet, du kan skänka belopp från 20:- och uppåt.

Klicka på det markerade ordet i slutet av meningen så kommer du direkt till
Scrappiz-insamlingen:

TACK för ditt stöd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback