NERVÖS! Men har pysslat lite i alla fall...

Är nervös inför morgondagens besök på NÄL; har ju aldrig blivit sövd tidigare och vet inte vad som väntar... Och så måste jag ju säga att jag är HJÄRTLIGT TRÖTT på all fokusering vid mitt underliv... *stön* MEN det hade säkert kännts bra om jag verkligen hade haft ett barn på G, vilken skillnad det kan vara...

Försöker sysselsätta mej för att ha tankarna på annat håll; har varit i mataffären, på apoteket och i affären i Göksäter - Orusts eget miniullared.  Och så har jag gjort ett kort som åker iväg söderut idag:
image160

Den urgulliga Giraffen kommer från Handstämplat Etc, fanns med i min vinst jag fick vid sommarens OrustScrap - första gången jag använder den men säkert inte sista!

Kommentarer
Postat av: Louise(vbg)

Synd att jag inte är på NÄL just nu och kunnat hålla dig i handen! Hälsa från mig :)Tänker på dig. Kramiz

Postat av: Kicki

Tusen tack för paketet som kom idag! :D Har precis bloggat om det ;)
Vad tråkigt för dig att det inte blev nån bebis, har totalt missat att det var något på G, har ju varit lite upptagen med mig själv på sistone... :) Men skönt att du kan se på det så positivt iallafall, hoppas det går mycket bättre nästa gång!!! Tänker på dig!!!
Många kramar från Kicki

2007-10-16 @ 19:01:20
URL: http://kickis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback