Pysselhelg!

Tyvärr är jag förkyld nu också, annars hade jag åkt på pysselfrukost i Vänersborg i morse... Det lät så kul och hade passat mej perfekt eftersom jag som regel mår bäst och är piggast på morgonen/förmiddagen... MEN det fick vara den här gången.

Det är mässa i Partille i helgen, men det orkar jag inte heller med - hade hoppats kunna åka dit eftersom jag missade förra mässan i Göteborg, men men...

EN tröst har jag; det är CC (Cyber Crop) på
Svensk Scrapbooking i helgen! Jag fick foton i posten idag, TUR med timingen får jag säga!

Har lite kvar att röja på mitt skrivbord; sen kan jag faktiskt vara med om jag bara inte blir sämre  - maken har ju varit hemma sjuk hela veckan och jag har bara en "lätt" släng ännu vilket känns för bra för att vara sant... *håller tummarna hårt för att jag klarar mej*


Hoppas du också får en skön och trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback