TACK Kicki och Jeja!

Återigen kul saker i posten!!!!!!!!! TACK snälla, söta, goa vänner jag fått genom Scrapbookingen :-)

Först en WGA till - där jag alltså skickat också, men blir ändå så jätteglad för det som dyker upp här.
Jeja har plockat ihop spillbitar av papper, blommor och utstansade ord:
image197
Papper HELT i mina färger - tack så jätte, jättemycket! Orden ska bli spännande att "reda ut"... *ler*

Och så har Kicki läst att jag börjat med distresser och skickat mej två flaskor hon "inte behöver" - gulle dej!
Kortet är ju helt bedårande dessutom! Jag är ingen hästtjej, men den här hästen kan jag inte motstå:
image198

Får väl göra ett nytt inlägg som jag kan uppdatera efterhand jag får eller skaffar nya distress-färger...!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Varsågod! :D
Det är ju bättre att de används hos dig än att de står här och samlar damm! ;)
Tusen tack för utmärkelsen!
Hoppas vi kan ses snart igen! När blir nästa Orustträff? :D
Kram Kicki


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback