Åker till Rottne över helgen

Jag har FORTFARANDE inte hämtat mej helt från influensan... *suck* Är såååå trööött att jag helst bara ligger och slöar eller möjlgen läser...  Att våren nu är i antågande på allvar är härligt - men ökar min trötthet ytterligare eftersom jag är pollenallergiker. MEN, jag försöker ta en dag i taget så gott jag kan - det är inget jag är direkt bra på.

Imorgon åker jag österut, ska träffa Helena/Landstoken och dessutom vara med på träffen i Rottne som är i helgen. Det ska verkligen bli superkul, frågan är bara om jag orkar vara med hela dagarna - vi får väl se.
För att orka så mycket som möjligt åker jag redan imorgon torsdag och stannar kvar en natt extra så jag kan åka hem på måndag - allt för att inte ta ut mer energi än jag har...

Kissarna börjar upptäcka solen och jag är allt ute lite jag också även om jag är försiktig pga. allergin. Det var verkligen underbart ute i morse; trots att det var frostvitt uppe hos oss (vi bor högt) så sjöng fåglarna för fullt och luften var hög och klar - jag NJÖT!

Jag ger dej en krokus att njuta av idag; hoppas du får en skön avslutning på veckan och en trevlig helg!
image333

Kommentarer
Postat av: Terjefanny

Follow your dreams, you can reach your goals.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback