Mina alster från träffen i Lindome 1/3

Hjälp vad tiden går fort! Det är redan mer än en månad sen... Jag hade en jättetrevlig dag; fick gjort en del även om jag hoppade upp och ner en hel massa - mycket mer än vad som var tänkt; men när Anne inte hade nån röst såklart att jag hjälper till! Jag älskar ju allt vad träffar heter och har inga problem att hojta och tjata inför alla - hoppas jag inte var för påfrestande....

På lördag ska jag på träff igen och den här gången håller jag en mycket låg profil; jag har fortfarande inga krafter efter pärsen med influensan...

Men jag tänkte, innan nästa träffs alster publiceras måste jag ju få upp förra träffen. Kanske har du redan sett bilderna: det är DT-uppdrag alltihop:

För
Kort i Fokus v 10:
image330

För Ett litet ord ord #5 Tecken; gjort med material från Pysselgården:
image331
(VIT CS, inget annat!)

image332


Kommentarer
Postat av: Louise (vbg)

Vilken härlig vår LO.Kul att se dig en kort stund i lördags. Vansinigt mycket folk...eller hur :) Hör av dig när du är i krokarna. Fika kanske :) kramiz

Postat av: Marie Glader

Fina LO´s och kort. Vilka härliga vårfoton.

2008-04-04 @ 18:21:41
URL: http://scrappa.gladers.net/
Postat av: Lisbet

Jag har opererat mig och har inte åstakommit så mycket på sistone. Men nu känner jag att jag behöver inspiration så jag kör en ordentlig blogrunda för att titta om du skapat något nytt eller hittat på något annat som ger mig inspirationen tillbaka.

Ha en underbar helg

2008-04-11 @ 09:20:59
URL: http://digiscrapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback