Träffalster!

Hemma igen efter en HÄRLIG helg! TACK alla som gjorde helgen så underbar, inte minst Helena & Co som slet med allt runt omkring! Det var kul med ansikten till forum-kompisar, helt nya bekantskaper och inte minst - DT-kompisar från KiF!!!

Tyvärr blev jag sjuk igen när jag kom hem; var lite snuvig under helgen, började hosta på vägen hem i måndags och väl hemma låg maken urdålig... Jobbade igår, men idag har jag bara ingen ork alls och jag är tät i hela huvudet...

Men en liten uppdatering vill jag ändå göra här, det är sååå kul att få kommentarer så ge mej gärna ris/ros!

Ett par av mina kort är DTalster och de dyker upp här först om några veckor,  men jag gjorde ovanligt mycket för att vara jag, så här kommer resten:

En LO till lördagsskissen:
image334
Vår älskade Morris får en sida i familjealbummet. Över fotot är en blomma - den sitter på en tag med dold journaling. Papper från en hel drös tillverkare: Bazzill, MME (Wild Asparagus), Stamping Station, Maja Design mfl. Garn från GarnGlad, stickersbokstäver från MME (Wild Asparagus), BG och Webster's Pages.

Nästa är söndagens skiss:
image335
Renoldat värre även för att vara av mej! *fniss* Bazzill som grund, två spillbitar grönt papper (okända tillverkare), en overlay, några bling-stenar samt stickersbokstäver från EK Success.

OCH, så VANN jag en korttävling på lördagskvällen; en annons man skulle inspirerad av. Jag använde annonsen lite som skiss och det blev det här kortet:
image336
Som kortbas"Nostalgiques" från EK Success, hjärtanen urklippta ur Chocolate Kisses från Rusty Pickle. Garn från GarnGlad och textstämpel från
Sofia

Vinsten var ett set med några kortbaser, ett par monterade stämplar med baby-tema och ett mönstrat papper. Till detta var det dessutom en INSTRUKTION om hur man gör ett kort!!! Oj, vad vi skrattade åt detta; mina närmaste bordsgrannar mittemot var två DT-kompisar från KiF - vi har ju gjort några kort redan om man säger så... Men självklart ska jag maila företaget och tacka för vinsten, det tycker jag hör till god ton!

Nu ska jag krypa ner i sängen igen, kanske kan jag orka läsa en stund.
Ha en skön, solig dag därute i Sverig!

Kommentarer
Postat av: jezzza

Hejsan... tror jag såg dig på rottne träffen .. :)mycket fint du fick gjort och kul att du vann!... hoppas du har frisknat till lite nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback