Veckans KiF-alster och så är jag på benen igen...

Efter TRE veckor i sängen med influensa har jag börjat jobba så smått; bara 25% till att börja med då jag är så fruktansvärt TRÖTT! Men men, jag ska väl repa mej från detta också...

I lördags var jag på mässan i Göteborg, det tog på krafterna men OJ så kul det var. Det var visserligen VANSINNIGT mycket folk, men många, många jag kände. Och jag träffade några nya bekantskaper också, goa scrappare och kortmakare som håller till på forumet Svensk Skrapbooking,
www.svenkscrapbooking.se

Eftersom jag legat så länge har det blivit ytterst lite pysslat, men igår var det min tur att välja veckans CardJacked på Kort i Fokus. Mitt val får du läsa om här men mitt kort visar jag upp direkt:

image329

Det var trögt att komma igång... Spillpapper, en ny text-stämpel från "Design by  Sofia" som jag nu premiäranvänt, pojken kommer från hÄnglar och högen med hjärtan från Magnolia. Målat med distresser, stämpeln fylld med tuschpennor.

Kommentarer
Postat av: Marie Glader

Vilket mysigt kort Karin!
Fortsätt krya på dig!

Postat av: MarieK

åh, vad skönt att höra att du står på benen igen!! jag hoppas innerligt att du snart får krafterna tillbaka. Tänker på dig ofta och borde VERKLIGEN ta mig i kragen och slå en pling... *rodnar av skam* En MEGAKRAM fr mig!!

2008-04-02 @ 09:29:23
Postat av: Anne Dahlkvist

Vilket fint kort du gjort, nu har även jag beställt två stämplar från Sofia för de var så fina.
Fortsätt krya på dig så hörs vi

Bamsekram Anne

2008-04-02 @ 18:34:18
URL: http://annesdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback