Dags för tankekort igen!

Jag har inte mått toppen på sistone men det har ju sin förklaring - igår hade vi minnesstund/begravning för Erik...
SKriver mer om detta i ett eget inlägg senare i helgen om jag orkar.

Har varit rastlös inombords ett par dagar och inte pysslat nåt, men idag gav jag mej den på att göra NÅT och kom på att det var länge sen jag gjorde tankekort - så det blev det!
Nåt som passade mej väldigt bra var tankarna från v 23, du hittar dem
här.

När jag gjorde mitt kort tänkte jag på att ta det lugnt och försöka njuta av sommaren trots allt som hänt, blev jättenöjd med resultatet:


Ett uppstämplat PB motiv jag fått i en RAK tror jag, färglagt med torrpastellpennor (utsuddat med tops), stickersbokstäver från Norska Scrapper's Choice. Jag har fixerat med fixativ; både för att torrpastellen kan "smula" sej lite och för att stickersbokstävernas prickar inte ska lossna.

Ha en skön helg alla! Här ska vi försöka koppla av och bla. träffa närmaste vännerna för en  mysig kräftskiva - 4 vuxna och en bebis på 5 veckor eller så... :-)

Kommentarer
Postat av: Louise (vbg)

Så sant som det är skrivet.....Åh så svårt att göra...njuta av ögonblicket...varför är vi alltid på väg någon annanstans istället för att njuta???! Skall försöka ta till mig detta. Kramiz

Postat av: Laila

Det där är verkligen ord som ni kan behöva ta till er nu! Och inte heller glömma bort att njuta av varandra.

Underbart gjort, Karin!

2008-08-09 @ 18:58:45
URL: http://tillklippt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback