Hälsat på Landstoken

Torsdag-Fredag var jag i Växsjö/Rottne för att hälsa på Helena/Landstoken. Det var kul att göra nåt annat än det vanliga, jag fick umgås med en kompis, klappa hundvalpar, se en härlig affär som snart ska öppna!  Och så "jobbade" jag lite också; har packat charms och bling när vi ändå satt och pratade på torsdagskvällen och sen hängt upp dem i butiken på fredagen :-)  Kan du åka dit när hon öppnar så gör det; butiken är full av roliga saker och jag har nu också sett vilka erbjudanden som är på G - kolla in www.landstoken.se

Så här ser det ut:



Och sen är det en vägg med Thickers, andra med massor av stämplar, brads, charms, bling, en hylla med blommor, massor av punchinella osv., osv.... *suckar lyckligt* TÄNK om det ändå vore MIN affär!!! Varmt Lycka till, Helena!

Så här ser småttingarna ut, sover i klump mest hela tiden...


Mina inköp - budgeten sprack, ändå la jag tillbaka en del saker jag tagit till mej först... Hmm. Men en BiA skulle jag ha, och en väska till  var ett måste då den inte kan stå framme hela tiden... Nåja, jag behöver ju inte en enda pryl till egentligen så varför klaga?!?

Kommentarer
Postat av: Anette

Hjälp, vilken affär!!! Där är det lätt att ruinera sig. Vilken underbar resa du gjort.

Postat av: Louise (vbg)

Åh, så kul du måste ha haft...jag vet för jag var där några dagar innan dig :) Skall bli kul att se vad fint du gör med din BIA. Kramiz

2008-08-17 @ 17:49:29
URL: http://louisevbg.blogg.se/
Postat av: Michaela Lejonberg Hjorth

Åååh va mkt roligt du köpt:-) jag har köpstopp på obestämd tid...

2008-08-17 @ 21:10:05
URL: http://lejonberghjorth.blogspot.com
Postat av: monica

Härligt!!! Har tyvärr inte hunnit hälsa på Helena i nya butiken än men ser fram emot invigningen! kan bli dyyyrt

2008-08-19 @ 18:44:42
URL: http://leamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback