Igår hade jag en pysseldag (halv i alla fall)!

Jag skulle städa skrivbordet... Men det var inte kul, plötsligt satt jag och pysslade istället!  Vi hade varit i Mollösund och ätit lunch, stannat vid Strömsholm och hört oss för ang. byggställning till tornet och svängt in till Stenhuggeriet i Hälleviksstrand för att kolla gravsten till Erik - men de hade stängt. Det ösregnade och jag var tydligen på pysselhumör - KUL!

Några decos och ett par kort blev det:

Cute X-mas


Flower Fairies


Love Pooh and his friends


My Lucky Number


Årets första julkort, gjort till min egen utmaning på
CreaForum, att använda gamla saker (såklart inspirerad av den utmaning vi hade i KiF-bloggen för några veckor sen!)


Jag har använt ett av de allra första motiv jag nånsin stämplade! Jag satt hos en kompis och provade en hel dag - hösten 2004? Hittade det i en burk jag rotade i igår... Att man sparar ALLT, otroligt... Stämpeln lär komma från Reprint har jag fått tips om. Runt "granen" har jag lekt med torrchalks, också det var helt nytt för mej då.

En bit mönstrat papper ur spillpappershögen, ett "urgammalt" band - som har jag i metervis Rolling Eyes och bitar av filtband fick komplettera. På filtbandet har jag duttat lite stickles-glitter.

Det blev också ett Grattiskort till en tjej som snart fyller år - Sollans utmaning var Gult, Grått och Blått - hmm.
Jag får inte till fotot riktigt bra, du får tänka dej att blommorna är gråblå, inte blå/lila... Garnet är i alla fall melerat grått Rolling Eyes
Texten stämplad med clearstamps från Technique Tuesday som jag köpte i USA i vintras - premiäranvända först nu...

Några decos från i söndags också:

Fjärilar


Rubberstamped heart/s


Bokstaven 'M'



Lek med färger


Letter 'A'


Nu ska alla decos flyga iväg härifrån, längtar tills jag får hem ett gäng att göra entries i igen!

Kommentarer
Postat av: Michaela Lejonberg Hjorth

Oj va du har pysslat Karin!! Härligt:-)

Postat av: Sollan

Härligt att se allt du gjort! Grattiskortet från "min" utmaning var ju ännu finare i verkligheten! =D

2008-08-08 @ 20:55:38
URL: http://minscrubb-sollan.blogspot.com/
Postat av: sussilull

Oj oj oj va mycket du gjort!! Imponerande!!

2008-08-08 @ 22:11:46
URL: http://www.sussilull.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback