Öppnat paket!

Jag är med i en födelsedagsswapp på HobbyHusets forum och nu var det min tur! Va, vaddå undrar den som känner mej... Det är väl ändå FEL!?! Jo, men maj var upptaget så jag tog Augusti, idag på min namnsdag :-)

Har fått 6 av 11 paket, resten hoppas jag dyker upp inom kort.
Här är de samlade på bordet:


Öppnade såg det ut så här:


Närbilder, klicka på bilden för att se den större.
Från Monica/Maldis:
     
Från Cia:    Från Maritha/Dilorf:                     
 Från Karin/karinsch:  Från Lena/lenislenis:

  Från Mia/MiaPuh 

TACK snälla allihop, jag är såå glad! Har fått:
*Ett album med 12 kuvert i! Kreativt värre måste jag säga, tack Maldis!
*En Sara Key stämpel som är hur söt som helst, tack Cia.
*En underbar stämpel med ett brudpar på från PysselPassion, tusen tack Dilorf!
*Magnoliastämpel brevlåda/fågelholk och punchinella från KarinSch - TACK!
*En Dubbeldie till Qk med ett träd, användbar för mej tror jag! Tack Lenislenis!
*Ett paket med massor av pysselgodis från MiaPuh, skoj vännen!

Och mer kul ska jag ha när resten av paketen dyker upp!

Kommentarer
Postat av: Jensandrea

I like your website alot...its lots of fun...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback