Pysslat!

Har gjort några fler deco-entries de senaste dagarna; nu börjar jag komma igång igen på allvar hoppas jag - det har var SUPERKUL och jag är nöjd med vad jag åstadkommit.

Söndag -Sarah Kay:

Det fick bli en bild från nätet, har inte tålamod att färglägga nu... Spillbitar papper, en liten bit punchinella, knappbrad från Landstoken där du även hittar bling-hjärtanet. Blommor och halvpärlor från vad som låg framme på bordet...

Måndag -Vintage Wedding:

Grönt papper från ChatterBox, tyckte stilen passade men jag har egentligen ingen aning... *ler* Vitt med beige mönster - spillbit. Foto från nätet, spets från Landstoken, som också har den lilla charm-nyckeln. Brads från nån RAK tror jag; de låg i en påse på bordet - jag har sån HOPPLÖS oordning nu så jag har ingen koll längre varifrån saker kommer...

John Bauer:

Nåt jag aldrig gjort förrut; KUL med ett "nytt" tema; fick bli bild från nätet igen. BG-bakgrund, bandgarn från GarnGlad, blingiga textilblommor från CHA - ingen aning om vilket företag dock, en vanlig prima med en bling-sten också. Trollsländan är en brad. Har sotat ner med chalks för att få lite "stämning".

Bröllop:

JÄTTENÖJD med denna :-) Spillbitar av papper monterade på CS, bild från nätet med stickles-ram. Det vinröda bandet kommer från Landstoken precis som hjärtanen. Det vita bandet har jag fått, minns tyvärr inte av vem.
Etiketterna med namn har jag beställt från
Lundaprodukter; letade egentligen efter ännu mindre, men de här duger bra.

Dagens första alster är 1920-tal:

Återigen bild från nätet; gillade speciellt färgerna i denna. Det prickiga pappret är nåt som kommit med tidningen Scrapbook Inspirations nån gång, banden från Landstoken, blommorna och brad fanns framme också.

Mycket Landstoken blev det, men det är ju mina senaste inköp så den påsen ligger överst...

Funderar nu på att försöka börja med ett minialbum till vårt gudbarn Johan, hoppas inspirationen räcker! Annars finns det fler decos att göra entries i *ler*

Kommentarer
Postat av: Cia

Vad mycket fint du skapat sen jag besökte dig sist!

Jag har en Award till dig i min blog :-)



Kram

Cia

Postat av: Annie

Så fint, Kada! You're good!

2008-08-22 @ 14:04:51
URL: http://annie-paperworks.blogspot.com
Postat av: myran_plupp

verkligen underbara kort , du måste lära mig he he

2008-09-13 @ 18:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback