ATC med kärlekstema

Jag har hållit i en swap på forumet Stämpelsnack (www.stampelsnack.se) och igår postade jag allas bidrag tillbaka, omsorterade såklart :-) Det var superkul att se 15 tjejers varianter på temat kärlek - vi var tämligen överrens om att hjärtan skulle vara med och de flesta gick i rött och rosa...

Mina kort ser ut så här, jag har behållt ett själv - det är 5 som är med i swappen.
image322
Kortbas av Bazzill CS, Mönstrat papper BG, stämpelmotiv från Erikas stämplar stämplade på fotokartong och utklippta med mönstersax, färglagda med distresser. En liten prick med 3D-lack fick sätta extra piff på dem. Filthjärtan hade jag bara 4 rosa, så 3 kort blev med röda istället. Knappar och garn ur gömmorna.


De 5 som föll på min lott av alla de andras bidrag blev dessa:
image323
De är gjorda av: Louise_vbg, Eva F, Rakaela, Astra och Betty - är de inte UNDERBARA, så säg!?!

Kommentarer
Postat av: Theresia

ojojoj vad sött! Och vilka söta du fått tillbaka, visst är det kul med swappar!
Ha det bra!

Postat av: Louise (vbg)

Tack snälla Karin för att du höll i denna swapen, härliga ATC som jag fick idag. och du...nu åker vi snart :) Kramiz

2008-02-05 @ 21:02:21
URL: http://louisevbg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback