KiF v 8, det blev i alla fall ETT kort :-)

Första veckan hemma innebart mycket, men inte så mycket pyssel... Så det blev ETT DT-bidrag till Kort i Fokus
utmaningen handlade om pastellfärger. Jag blir glad av ljusa färger, så jag gjorde ett kram-kort med vårkänslor. några riktigt ljusa papper hade jag inte, men pastell blev det ändå:



Kortbasen är en spillbit mönstrat papper i CS-kvalitet, vellumstickers ur gömmorna, en utstansad flourish-swirl från en swap, bokstäver utstansade i mossgummi liksaså. Garn från GarnGlad-kittet DIVA och så några plats-halv-pärlor - som jag egentligen inte vill kalla dem men har inget bättre namn...

GLÖM inte att jag jättegärna vill ha kommentarer till mitt förra inlägg, ang vad DU vill ska finnas i en butik där du ska köpa ditt pysselmaterial!

Kommentarer
Postat av: Lisbet

Hej!

Om du har varit in på min sida så kanske du har sett att du försvunnit ur mitt länkarkiv. Jag har rensat ur och skapat en ren länksida för papper- och kortmakare så att jag hittar alla de bloggar jag vill besöka.
Nu ligger din länk på en särskild ?min bloggrunda sida? vilket du ser om du tittar in hos mig.
Jag tar mig en stund att surfa runt och samla lite inspiration samtidigt som jag säger detta. Vill inte att du ska tro att jag tagit bort din länk.

Såå härliga färger på ditt kort

Ha en skön måndag.

Postat av: lenislenis

Och vem har inte detta fina kort i sin ägo :-). Det gör sig finare i verkligheten än på bild ;-)

2008-02-26 @ 23:38:05
URL: http://lenislenis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback