Gott Nytt Pysselår 2008!

Idag har det snöat lite här; sååå härligt efter en december som regnat bort fullständigt...

Idag har jag inte pysslat nåt, vi har varit och hälsat på kompisar vi inte träffat sen i somras - hur kul som helst!!! Men nu är jag TRÖTT... Orkar inte heldagar riktigt... Imorgon ska jag jobba 2 timmar och hoppas orka pyssla lite framåt kvällen sen, vi får väl se.

Har inget nytt pysselalster att visa upp idag... Men... Lite vinterkänsla kanske? Vet inte om jag visat den här LOn här tidigare, jag gjorde den i somras till en tävling:
image299

Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: louise (vbg)

Vilken härligt vintrig LO. Ha en riktig skön vecka/ helg....kramiz Louise....NU snart.....februari;)

Postat av: Zornitsa

åh... så vackert :)som en vintersaga...

2008-01-02 @ 01:25:10
URL: http://scrapparazzi.bloggspace.se
Postat av: Trondana

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2009-10-14 @ 14:13:15
URL: http://trondana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback