Må bra - tankekort nr 3

Äntligen är det dags för kort nr 3 från http://mabramedskaparlusten.blogspot.com/  Jag verkligen ÄLSKAR att pilla med de här korten! Idag gav jag mej på att använda en "die-cut"-figur, nåt som jag inte använder normalt... Fick ett ark i ett månadspaket och tyckte att jag skulle testa åtminstone... Därtill har jag använt en spillbit papper, ett par blommor, en brad och slutligen 'Liquid Perls', färg *White Opal' för kanten runt. Lila är ingen färg jag normal använder, men jag är nöjd med det här kortet:
image317

Igår gjorde jag några kort, men de flesta av dem var DT-alster till KiF så de kommer inte här i bloggen förrän till helgen! Det första har kommit upp i KiF-bloggen idag, kika gärna in och delta i utmaningen! Du hittar den här

Idag har vi sol på Orust, så underbart!!!

Kommentarer
Postat av: tezzie

Du skriver jätte bra, det är intressant att läsa dina texter!

Postat av: Bastianstina

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2008-12-03 @ 20:49:38
URL: http://bastianstina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback