Trött och förkyld - och snön regnar bort :-(

Jag har varit hängig i flera dagar - och nu känns det som om det är annat på G :-( HATAR verkligen att vara sjuk, det räcker ju med allting annat. Huvudet värker, jag är varm (varmare än vanligt) och snuvig, nyser, kliar i halsen... *suck*

Början på året var kallt, det blev något mildare och då kom det SNÖ! Men, vi fick bara njuta ett dygn eller så - idag regnar det bort... Så här såg det i alla fall ut igår när jag gick en sväng runt tomten:
    
Bilderna är klickbara.

Hoppas snön och kylan snart kommer tillbaka - det blir så mycket ljusare! Och snö hör till på vintern - det har regnat så det räcker just nu tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Didrikhilde

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback