KiF v 19

Oj så länge sen jag uppdaterade här... Sorry! Jag mår helt enkelt inte så bra att jag orkar tänka på allt...
Men förra veckan var det ju vår grupps tur att stå för utmaningarna på
Kort i Fokus, här kommer mina alser:

Vecka 19 började med en knapputmaning på måndagen:

Jag har utgått från en skiss där knapparna passade in så bra; det fick bli hjärtformade knappar den här gången. Kortet gjorde jag på träffen i Rottne :-) Stämpeln är från PysselPassion, jag fick den av Månadens Hemliga Vän på HobbyHuset i April- den är såååå gullig!
image339

På Onsdagen var det dags för en annonsutmaning:
Jag valde att fokusera enbart på ramen och göra den tydligt markerad. Min ram är av sammetsband runt ett delvis färglagt stämpelmotiv - lite inspirerad av allt det vita som är innanför tavelramen i annonsen. Stämpeln kommer från Penny Black, jag har vid nåt tillälle fått några uppstämplade och nu tyckte jag det passade. Jag har inte nån text till, det lägger jag till om det behövs när jag använder kortet.
image340

Veckan avslutades på fredagen med tema Konfirmation. Jag känner ingen som konfirmerar sej, så kortet är till salu om nån vill ha det. Jag gjorde det på Rottneträffen, urflippat för att vara mej...*ler* Men jag kunde inte motstå den här filuren som min bordsgranne hade. Blinget kommer också från henne, TACK Anne!

image341

Jag har inte skapat nåt alls den här veckan, jag har bara inte orkat. Men det blir mer framöver :-)
Nu ska jag fira min födelsedag med en slappardag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback